Inhoan aina esittelyjä - ne ovat aina niin olevinaan hankalia, vaikka kerrottavaa olisi kuinka paljon. Joitain asioita on hankala pukea sanoiksi - ehkä siksi tosiaan opiskelen kuvataidetta taidekoulussa ( SAMK). Olen kiinnostunut muutenkin kaikenlaisista taidehömpötyksistä - kirjoittaminen (Kaikesta huolimatta on minulle luontevaa, en vain ole oikein tottunut näyttämään tekstejäni muille. Ehkä tämä blogin kirjoittaminen auttaa myös tässä ongelmassa.) ja musiikki on myös lähellä sydäntä. Kävin ennen nykyistä kouluani vuoden artesaani-koulua - joten käsillä tekeminen muutenkin minulle luontevaa.

Olen asunut koko ikäni Kankaanpäässä. Vanhempien kotitalo sijaitsee Venesjärvellä - metsän keskellä sitä ollaan siis kasvettu. Nautin luonnon hiljaisuudesta ja rauhasta. Toisaalta, tekisi mieli jo vaihtaa maisemaa johonkin isompaan kaupunkiin - tai seikkailumatkalle johonkin toiselle puolelle maapalloa.:D

Rakastan kertomuksia ja hauskoja tarinoita - ehkä haluan myös omissa töissäni niitä kertoa. Taide on minulle usein terapeuttistakin, saan ilmaistua sellaisia asioita jotakin kautta, mitä en osaa ehkä ääneen kertoa. Lisäksi se on myös hyvä tapa osoittaa mielipiteitään ja on hienoa, jos saa ihmiset pohtimaan tätä maailman kieroutunutta menoa. Hiljaista anarkismia Korpelalta siis.:D En pelkää käsitellä rankkoja aiheita, mutta on minussa vähän sellaista ällö-söpöilyn meininkiä välillä.:D Taidekoulussa opiskelen kolmatta vuotta, grafiikan linjalla - graafikko minusta siis tulee. Kotona maalailen myös suhteellisen paljon.

Jees. Ehkä kertoilen enemmän kaikesta myöhemmin. Täytyy lähteä hommiin koululle.dippadei ja moi.