Kovinpa on jäänyt blogin naputtelu - kaikenmoisia mukamas kiireitä on ollut ja ajoittain on päässyt väsymys iskemään.Kevät - hrrr - onhan valon lisääntyminen ihan positiivinen homma,mutta pistää ainakin minun pääni ja unirytmit sekaisin. Kuitenkin kun tänne kuvia lisäilin,oli mukava huomata,että kyllä sitä on taas jotain saanut aikaiseksi.Tosin,aina tuntuu siltä,että mitään ei valmistu ja joka nurkka on täynnä keskeneräisiä projekteja.huhpuh.

Tietokonegrafiikan kurssi oli hyvin antoisa ja avasi uusia näkökulmia työskentelyyn. Piirustus afrikkalaisesta naisesta on jo monen vuoden takaa,mutta näin sai uuden ilmeen ja taustan kurssilla.

 

 

Tämä teos on myös syntynyt tietokonegrafiikan kurssilla. Överiksi käsiteltyä,ihanaa.:D

 

Tämä teos on sarjastani nimeltä Mieleenpainaumia. Kyseinen sarja oli Kankaanpään kirjaston Sovitusongelmia -näyttelyssä tammikuussa - näyttely koostui tietokonegrafiikasta ja valokuvista. Sarja todennäköisesti on tulossa vielä kesällä seuraavaan näyttelyyn esille - tällä hetkellä sen voi tulla tsiikaamaan mun huoneen seinältä,jos kiinnostaa.haha.

 

 

Syksyn valinnaiskursseilla valitsin koulussa installaatio-kurssin. Tuon kurssin jälkeen oon huomannut miettiväni useasti installaation tekoa ties minne - oli siis oikein antoisaa.:)  Tämä teos syntyi yhteistyössä Emma Marjamäen kanssa ja kyllä,se on tehty meidän kotikolon eteiseen. (tehtävänanto oli,että teos tehtäisiin johonkin muualle kuin koululle.) Lyhyesti ja ytimekkäästi, teos kertoo siitä kuinka tavarat on aina hukassa,ihan silmiemme alla.Se on se hajamielisyys.:)

 

 

Tein myös pitkästä aikaa litografiaa.Yksi mun lempitekniikoista,ehdottomasti. Teoksen nimi : Avaimet on hukassa taas. (Tämä on ehkä lisää mun hajamielisyys-listaan.haha.:D) Parhaillaan on koululla kivi jo piirros-vaiheessa ja olen ajatellut,että tekisi näistä pienen sarjan.:)

 

 

Tulipa sitä käytyä salillakin - tosin kuvailun merkeissä. Yksi otos valokuvista,mitä tuli näpsittyä.:) Koulussa on valinnainen valokuvauksen kurssi,mikä on saanut että potkua vähän mun toimiin kameran kanssa.Innostus olisi myös tehdä taidevideoita,kun tuossa samassa videokamerakin.hii.jos vaikka hiihtolomalla.:)

 

 

Tein tässä viikonloppumatkan ystävän luo Raaheen ja pääsin samalla tutustumaan studiokuvauksien saloihin.:) Tässä yksi otos niistä sadoista mitä siellä silloin räpsittiin.:D haha.oli kivvaa.

 

 

Siinä "viime hetkieni" touhuilua.Toivottavasti oon lähiaikoina paljon toimivampi,mitä tähän asti oon ollut.Ja tässä teille kuva,mikä täynnä kevätaurinkoa.(hrrrr.).

Korpela kiittää ja kuittaa.:)